Dlaczego warto wdrożyć analitykę biznesową w

e-commerce i jak to zrobić skutecznie?

~ Webinar Analitico

Dowiedz się w czym jest i w jaki sposób wykorzystać analitykę biznesową. A dodatkowo uzyskaj informację, jak w prosty i przystępny sposób możesz wdrożyć ją u siebie.

Termin webinaru – 26 kwietnia godzina 18:00

 

To musisz wiedzieć…

…Jeśli prowadzisz firmę i jesteś zainteresowany optymalizacją biznesu, to nie możesz przegapić tego wydarzenia! Żeby zacząć podejmować lepsze decyzje biznesowe zacznij od zapoznania się z głównym problemem, który dotyka większość przedsiębiorców. 

Na webinarze porozmawiamy o tym czym jest i jak wykorzystać analizę biznesową.

-Będziemy omawiać takie tematy jak: 

Czym jest analiza biznesowa?

Analiza biznesowa w e-commerce

Jak skutecznie wdrożyć analizę biznesową w e-commerce?

Dodatkowo poruszymy tematy takie jak rodzaje analiz, czy system PESTLE.

Na końcu dowiesz się, jak firma Analitico jest w stanie Ci pomóc, tak by po omówieniu wszystkich tematów nie zostać z tym sam. 

Webinar odbędzie się w dniu 26 kwietnia o godzinie 18:00.

Pamiętaj dostęp jest ograniczony, dlatego zapisz się już dziś!

Co dla Ciebie przygotowaliśmy?

Analityka biznesowa

Analityka biznesowa to fascynujące połączenie nauki o danych, technologii informatycznych i umiejętności biznesowych, które pomaga przedsiębiorstwom w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów i zwiększaniu rentowności.

Optymalizacja biznesu

Nie od dziś wiadomo, że giganci tacy jak Google, Amazon czy Netflix optymalizują swoje biznesy 24/7. A wiedziałeś/aś, że optymalizacja w ich przypadku zachodzi na podstawie analizy biznesowej? Dowiedz się jak możesz zoptymalizować swój biznes strategiami „największych”

Sesja Q&A

Masz do nas indywidualne pytanie? A może chcesz dowiedzieć się, co możemy dla Ciebie zrobić. Podczas webinaru przewidziany będzie czas na sesję pytań i odpowiedzi, w której to Ty dostajesz „swoje 5 minut” i w tym czasie możesz zapytać nas o co tylko chcesz. 

Poznajmy się!

Nasi Prelegenci:

  • Kacper Dybawspółwłaściciel kilku podmiotów specjalizujących się w zakresie automatyzacji w firmach. Prezes Zarządu KADOCODE SP. Z.O.O, właściciela marki SellPander, firmy oferującej rozwiązania dla sprzedawców e-commerce wspierających procesy przed i po sprzedażowe. Rozwiązania SellPander zdecydowało się się sprawdzić juiż ponad 2000 Polskich i nie tylko firm z segmentu e-commerce. Wśród nich można wyróżnić takie marki jak między innymi Kubota, Tefal, Max Elektro czy X-KOM”. Prezes Zarządu Project Future SP. Z O.O. która zajmuje się tworzeniem indywidualnych rozwiązań programistycznych dla średnich i większych przedsiębiorstw. Współwłaściciel Analitico, firmy specjalizującej się we wdrażaniu rozwiązań Bussines Inteligence pozwalających na kontrolowanie i monitorowanie wszelkich kluczowych danych w przedsiębiorstwie. Propagator ideii Hiperautomatyzacji, która nie tylko pozwala na ogromne oszczędności finansowe, ale również gwarantuje zyskanie olbrzymiej przewagi konkurencyjnej. Personalnie wierzy, że jeżeli coś jeszcze nie zostało zautomatyzowane, to tylko dlatego, że nikt jeszcze nie wymyślił w jaki sposób to zrobić.

 

  • Dominik PrzybylskiEntuzjasta automatyzacji oraz pracy na konkretnych danych. Uważa, że odpowiedź na każde pytanie ukryta została w liczbach a naszym celem jest jej wyciągnięcie na światło dzienne. Z branżą e-commerce związany od 2016 roku. W trakcie swojej ponad 7 letniej kariery zdobywał doświadczenie przechodząc praktycznie przez każde możliwe stanowisko, od magazyniera przez koordynatora ds. Logistyki I gospodarki magazynowej, specjalistę do spraw sprzedaży, finalnie decydując się na otwarcie własnego biznesu. Przez ponad półtorej roku Członek Zarządu i Dyrektor Operacyjny w Implemo. Ekspert w zakresie automatyzacji i optymalizacji procesów biznesowych. Tylko w przeciągu ostatnich kilku miesięcy pomógł klientom zaoszczędzić ponad 100 000 złotych dzięki wdrożeniu analityki biznesowej w ich przedsiębiorstwach.

 

HarmonograM WEBINARU:

Przedstawienie + BIO

Kilka słów o nas – przedstawiamy się, poznasz nas, nasze projekty założenia. Dowiesz się również o tematyce webinaru.

Czym jest analiza biznesowa?

Co to dokładnie jest? Jakie są rodzaje analiz? Dlaczego jest ona tak istotna, a tak mało przedsiębiorców o niej wie? Sprawdź, co zyskasz i jak wykorzystać to we własnym biznesie!

Analiza biznesowa w e-commerce

E-Commerce najszybicej rozwijająca się system sprzedaży ostatnich lat. Jednak jak wykorzystać jej potencjał w 110% ?

Dlaczego analiza biznesowa jest szczególnie ważna w e-commerce, oraz garść informacji.

Jak skutecznie wdrożyć analizę biznesową w e-commerce?

Pora na najważniejsze pytanie „jak to wdrożyć” – szybko, przystępnie oraz skutecznie! Poznaj nas i nasze nowoczesne rozwiązania!

Q&A – zestaw pytań i odpowiedzi

Seria pytań i odpowiedzi – odpowiadamy na wcześniej przygotowane przez Ciebie pytania dotyczące prowizji, Allegro, Analizy biznesowej itd.

UWAGA: Liczba miejsc

jest ograniczona!

Zapisz się już teraz, by otrzymać dostęp!

Po zapisie dostaniesz niezbędne informacje na

swojego maila, wraz z linkiem do webinaru.

26 kwietnia godzina 18:00

Do usłyszenia!