Pomagamy podejmować świadome decyzje w biznesie

Analitico

Analiza biznesowa da Ci kompletne informacje odnośnie Twoich finansów, rentowności kosztów i przychodów. Dzięki temu, będziesz w stanie jeszcze lepiej i skuteczniej zarządzać swoją firmą poświęcając na to zdecydowanie mniej czasu.

Jakie problemy pomożemy Ci rozwiązać?

Uciekające pieniądze

W czasach znacznego rozwoju biznesów, gdzie konkurencja czyha na każdym kroku, partnerzy biznesowi ciągle zwiększają opłaty a pieniądze magicznie znikają nie wiadomo gdzie, ciężko znaleźć jest czas, w którym dokładnie przeanalizujesz strukturę Twoich przychodów i dochodów oraz dokładnie określisz cashflow.

Straty w rentowności

Aby w dalszym ciągu utrzymać się na rynku sukcesywnie zwiększając swoje dochody, dzięki którym jakość Twojego życia będzie ciągle wzrastać potrzebujesz wiedzieć które z Twoich przedsięwzięć są rentowne, a które nie. Nie możesz przecież pozwolić sobie w dzisiejszych czasach na bezsensowne tracenie pieniędzy.

Brak kontroli nad firmą

Jesteś świadom tego, że aby dalej rozwijać swój biznes, musisz wiedzieć które jego obszary przynoszą Ci największy zysk a które straty. Dzięki temu, że poznasz dane odnośnie Twoich poszczególnych przedsięwzięć, będziesz w stanie podjąć odpowiednie decyzje, które jeszcze bardziej rozwiną Twoją firmę.

Jak to zrobimy?

Gotowe raporty

Sprecyzowane, konkretne, skuteczne. Wybierz odpowiedni raport z naszego sklepu i otrzymaj dostęp do wartościowych dla Twojej firmy informacji już w ciągu 48 godzin. Dzięki odpowiednio przygotowanym szablonom masz pewność, że zestawione dane wprost idealnie przysłużą się Twojemu biznesowi. Będziesz w stanie zoptymalizować dany obszar swojej firmy.

Analiza biznesowa

Analiza biznesowa to narzędzie, na które prędzej czy później decyduje się każda rosnąca firma. Dzięki niej dowiesz się jakie informacje zbierać i jakie mierniki wprowadzać, jak kategoryzować koszty i przychody oraz jak pracować na liczbach, jak wyciągać skuteczne wnioski i jak analizować wyniki. Wzniesiesz swoją firmę na nowy poziom, jednocześnie zyskując olbrzymią przewagę konkurencyjną.

Wdrożenia Power Bi

Power BI to nowoczesne narzędzie od firmy Microsoft wykorzystywane przez rozwijające się firmy na całym świecie, pozwalające na kompleksową analizę danych i niesamowicie szybkie i skuteczne wyciąganie wniosków, co przekłada się na podejmowanie najlepszych decyzji biznesowych. Przygotujemy dla Ciebie indywidualne raporty i pomożemy w ich ocenie, co pozwoli Ci sprawnie poukładać cały Twój biznes.

O nas

Analitico to zespół osób z zamiłowaniem do optymalizacji wszystkiego co możliwe. Jesteśmy ekspertami w doradztwie biznesowym z wieloletnim doświadczeniem w branżach IT, E-commerce i analizy danych. Wierzymy, że jeżeli gdzieś tracisz pieniądze, to tylko i wyłącznie dlatego, że nie masz o tym pojęcia. Stawiamy na wyniki i konkretne rezultaty.

Opinie naszych klientów

Blog

10 mierników dla Twojego E-Commerce część 2

10 mierników dla Twojego E-Commerce część 2

Informacyjnie Dzisiejszy artykuł jest drugą częścią na temat 10 mierników dla E-Commerce. Artykuły są podzielone na 2 części po pięć mierników, dlatego jeśli nie przeczytałeś 1 części, zachęcamy do tego. Procent paczek odebranych i nieodebranych Procent paczek...

Wpływ sztucznej inteligencji na analizę danych

Wpływ sztucznej inteligencji na analizę danych

Wstęp Wpływ sztucznej inteligencji na analizę danych. Sztuczna inteligencja (AI) to termin, który nieustannie pojawia się w publicznej dyskusji dotyczącej przyszłości. Jest to obszar informatyki, który skupia się na tworzeniu i rozwijaniu systemów zdolnych do...

Wykorzystanie Big Data w e-commerce

Wykorzystanie Big Data w e-commerce

Wstęp Wykorzystanie Big Data w e-commerce. W epoce digitalizacji niemal każda dziedzina naszego życia jest przeniknięta przez technologię. Jednym z obszarów, w którym technologia ma znaczący wpływ, jest handel elektroniczny (e-commerce). Kluczem do sukcesu w tej...

Kluczowe wskaźniki efektywności w e-commerce

Kluczowe wskaźniki efektywności w e-commerce

Wstęp Kluczowe wskaźniki efektywności w e-commerce. Zarządzanie marką w sektorze e-commerce jest jak żonglowanie na linie. Balansujemy między niezliczonymi zadaniami, takimi jak analiza ruchu na stronie, optymalizacja konwersji, zarządzanie treściami, obsługa klienta,...

Jak analizować dane i podejmować trafne decyzje?

Jak analizować dane i podejmować trafne decyzje?

Wstęp Jak analizować dane i podejmować trafne decyzje? Na przestrzeni ostatnich lat, wraz z gwałtownym rozwojem technologii informacyjnych, dane stały się jednym z najważniejszych zasobów dla każdej firmy. Bez względu na rozmiar czy branżę, informacje i dane są teraz...

10 miejsc, gdzie tracisz pieniądze w e-commerce

10 miejsc, gdzie tracisz pieniądze w e-commerce

10 miejsc, gdzie tracisz pieniądze w e-commerce. W dobie rosnącej popularności handlu elektronicznego, każdy właściciel sklepu internetowego powinien zadbać o optymalizację swojego biznesu. W tym artykule pokażemy, w jakich miejscach tracisz pieniądze w e-commerce...

Jakie są najczęstsze błędy popełniane w e-commerce?

Jakie są najczęstsze błędy popełniane w e-commerce?

Wstęp: Błędy w sklepach internetowych mogą prowadzić do utraty klientów, obniżenia konwersji i spadku rentowności. Warto więc znać typowe problemy, których można uniknąć, a także sposoby na ich rozwiązanie. W tym artykule poruszymy różne aspekty tematu, włączając...

Czy Twoja firma jest gotowa na sezonowe wzrosty zamówień?

Czy Twoja firma jest gotowa na sezonowe wzrosty zamówień?

Wstęp: Problem sezonowości w biznesie i cel artykułu Czy Twoja firma jest gotowa na sezonowe wzrosty zamówień? Sezonowe wzrosty zamówień to problem, z którym boryka się wiele firm, zwłaszcza tych działających w branżach online związanych z modą, turystyką czy...

Zacznij podejmować świadome decyzje już dziś!